Distel Boerderij, Dier en Tuin maakt gebruik van cookies meer informatie
  • {{ description }} {{ description }}
      {{ serviceProperties }}
    {{ price }} {{ total }}
    Totaal € 0,00

    Uw winkelwagen is leeg

    Bestelling plaatsen

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden van Distel Boerderij, Dier en Tuin gevestigd te Bentelo

Artikel 1 Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Distel: Distel Boerderij, Dier en Tuin gevestigd te Bentelo, de ondernemer die producten en/of diensten zowel vanuit haar winkel te Bentelo als vanuit haar webwinkel op afstand aan consumenten en ondernemers aanbiedt.
  2. Klant: iedere natuurlijke persoon of rechtspersoon die op welke manier dan ook een overeenkomst aangaat met Distel.
  3. Overeenkomst: de tussen de Klant en Distel gesloten overeenkomst c.q. overeenkomst op afstand. Daar waar in deze algemene voorwaarden wordt gesproken over een overeenkomst op afstand wordt bedoeld de via de webwinkel van Distel tot stand gekomen overeenkomst op afstand waarbij in het kader van een door Distel georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand.
  4. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de Klant die via de webwinkel een aankoop heeft gedaan, gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht.
  5. Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de Klant die via de webwinkel een aankoop heeft gedaan om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand.
  6. Dag: een kalenderdag.

 

Artikel 2 Identiteit van Distel

Distel Boerderij, Dier en Tuin is een handelsnaam van de vennootschap onder firma Distel Boerderij, Dier en Tuin, gevestigd te Bentelo en ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 06091564.  Het vestigings- en bezoekadres is: Bentelosestraat 69, 7497 MP, Bentelo.

BTW-nr.: NL808156172.

E-mail: info@distelbentelo.nl.

Telefoon: 0547-292223.

Openingstijden: de webshop is 24/7 geopend. De winkel kent de volgende openingstijden:

Kijk voor openingstijden op de website

 

Artikel 3 Toepasselijkheid

 

Artikel 4 Het aanbod en aanbiedingen

 

Artikel 5 Overeenkomst

  1. het bezoekadres van de vestiging van Distel waar de Klant met klachten terecht kan;
  2. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de Klant van het Herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het Herroepingsrecht;
  3. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
  4. de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;
  5. de vereisten voor opzegging van de Overeenkomst indien de Overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
  6. indien de Klant een Herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping.

In geval van een duurtransactie is deze bepaling slechts van toepassing op de eerste levering.

Artikel 6 Bedenktermijn / herroepingsrecht / ruilen / terugbrengen

6.1 Indien er sprake is van een consumentenkoop, overeenkomstig de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heeft de Klant het recht de Overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product binnen een periode van 14 werkdagen zonder opgave van reden te ontbinden. Deze Bedenktermijn begint te lopen op de dag nadat de Klant of een vooraf door de Klant aangewezen derde, het product heeft ontvangen of, indien in eenzelfde bestelling meerdere producten door de Klant besteld, de dag waarop het laatste product is ontvangen. Indien de Klant geen consument is, dan geldt het vorenstaande eveneens met inachtneming van een termijn van 14 werkdagen.

6.2 Indien de Klant, die consument is, gebruik maakt van zijn herroepingsrecht als bedoeld in het vorige lid, dan dient hij dit binnen de termijn van 14 werkdagen na ontvangst schriftelijk te melden aan Distel door middel van het bij deze Algemene Voorwaarden als bijlage opgenomen Modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze. Indien de Klant geen consument is, dan geldt het vorenstaande eveneens met inachtneming van een termijn van 14 werkdagen.

6.3 Voor aankopen die niet via de webwinkel zijn verlopen, geldt voor de Klant die consument is een termijn van 14 dagen (ruiltermijn) voor het ruilen of terugbrengen daarvan. Indien de Klant geen consument is, dan geldt het vorenstaande eveneens met inachtneming van een ruiltermijn van 14 dagen.

6.4 Tijdens de bedenktijd c.q. ruiltermijn zal de Klant zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om  de aard, de kenmerken en de werking van het product te kunnen beoordelen.

6.5 Indien de Klant tijdig van zijn herroepingsrecht als in dit artikel bedoeld gebruik maakt, zal hij het product retourneren binnen 14 dagen na melding van het inroepen van zijn herroepingsrecht, als in de vorige leden bedoeld, aan Distel, conform de door Distel verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

6.6 Terugzending c.q. terugbrenging van de producten dient te geschieden in de originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat verkerend. Indien de zaken bij de Klant zijn gebruikt, bezwaard of op enige wijze beschadigd zijn geraakt dan behoudt Distel zicht het recht om waardevermindering te rekenen.

6.7 Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt Distel zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na goede ontvangst van de retourzending danwel 14 dagen na bewijs van retournering (hierbij dient op het verzendbewijs expliciet de inhoud van de retourzending te worden vermeld), zorg voor terugbetaling. Bij retournering van de gehele aankoop zal het volledige aankoopbedrag inclusief eventueel berekende verzend- en/of betaalkostenkosten aan de Klant wordt terugbetaald. Bij retournering van slechts een deel van de ontvangen aankopen, wordt slechts de aankoopwaarde van de geretourneerde zaken terugbetaald. Bijkomende kosten ten gevolge van een duurdere verzendmethode dan de goedkoopste standaardlevering worden nimmer gerestitueerd. Het terugzenden c.q. terugbrengen van de geleverde zaken komt geheel voor rekening en risico van de Klant.

6.8 Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige inroeping van het herroepingsrecht ligt bij de Klant.

6.9 Het herroepingsrecht c.q. het recht op ruilen of terugbrengen geldt niet voor:

 

Artikel 7 Prijzen en betalingen

7.1 Alle prijzen die op de website en in de (web)winkel van Distel staan vermeld zijn in Euro’s en inclusief de wettelijke BTW, tenzij anders vermeld, maar exclusief eventuele verzendkosten.

7.2 De hoogte van eventuele voor rekening van de Klant komende verzend- en administratiekosten en/of verpakkingskosten (emballage) wordt duidelijk aan de Klant gecommuniceerd. Bij aankopen via de webwinkel staan deze kosten op de internetsite van de webwinkel vermeld. Ten aanzien van bepaalde betaalmethoden kunnen nadere voorwaarden gelden ten aanzien van de bezorgmethode en daaraan verbonden kosten.

7.3 Aankopen c.q. bestellingen bij Distel kunnen op de volgende manieren worden betaald:

– Bij aankopen in de winkel: contant of per PIN. Voor de Klant die geen consument is, is daarnaast het kopen op rekening mogelijk;

– Bij aankopen via de webwinkel: betaling vooraf: via gewone bankoverschrijving, iDEAL en Afterpay. Betalingen dienen inclusief eventuele verzendkosten te zijn voldaan. Betalingen dienen ook altijd voorzien te zijn van het bestel/factuurnummer of de besteldatum. Voor de Klant die geen consument is, is daarnaast bij een aankoop via de webwinkel kopen op rekening mogelijk. Zodra de bestelling wordt verzonden, ontvangt de Klant in dat geval per e-mail de factuur. Er geldt vanaf de factuurdatum een betalingstermijn van 14 (veertien) dagen waarbinnen het volledige op de factuur vermelde bedrag dient te zijn voldaan.

7.4 Na ontvangst van de volledige betaling van de bestelling zal deze in behandeling worden genomen en zo spoedig mogelijk worden geleverd. Indien een betaling achteraf is overeengekomen, zal de bestelling na plaatsing meteen in behandeling worden genomen en zo spoedig mogelijk worden geleverd.

7.5 Indien de Klant geen consument is, dient betaling van de factuurbedragen steeds zonder korting en/of inhouding te geschieden. Bedoelde Klant is niet bevoegd tot verrekening en heeft niet het recht enige betalingsverplichting jegens Distel op te schorten. Vragen over de factuur schorten de betalingsplicht eveneens niet op. Door het enkel verstrijken van een betalingstermijn is bedoelde Klant in verzuim. In dat geval zijn alle vorderingen, uit welke hoofde ook, van Distel op bedoelde Klant onmiddellijk opeisbaar. Bedoelde Klant is, zonder nadere ingebrekestelling, over alle bedragen die niet uiterlijk op de laatste dag van de betalingstermijn zijn betaald, vanaf die dag jegens Distel de op dat moment geldende wettelijke (handels)rente verschuldigd.

7.6 Indien de Klant jegens Distel in verzuim is, is hij verplicht Distel de door Distel gemaakte buitengerechtelijke en gerechtelijke kosten volledig te vergoeden. De Klant die consument is en een betalingsachterstand heeft, is vanaf het moment dat het verzuim intreedt daarnaast jegens Distel de wettelijke rente verschuldigd.

 

Artikel 8 Levering

8.1 Distel zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

8.2 Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt. Alle producten zijn doorgaans uit voorraad leverbaar. Het kan echter voorkomen dat een artikel tijdelijk niet op voorraad is. In dat geval krijgt u daarvan in de winkel meteen bericht en bij aankopen via de webwinkel in de regel binnen 30 dagen na de dag van uw bestelling bericht en houdt Distel uw bestelling aan. Indien een bestelling niet meer leverbaar blijkt, dan zal Distel de Klant daarover berichten en zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd.

8.3 Bij aankopen via de webwinkel geldt als plaats van levering het adres dat de Klant aan Distel kenbaar heeft gemaakt.

8.4 De door Distel opgegeven termijnen en levertijden zijn vrijblijvend en gelden slechts bij benadering, tenzij een bepaalde leveringstermijn schriftelijk en uitdrukkelijk door Distel is gegarandeerd. Overschrijding van bedoelde levertijden, door welke oorzaak ook, verplicht Distel jegens de Klant niet tot enigerlei vergoeding van schade, door hem of door derden geleden, noch verkrijgt de Klant daardoor het recht tot ontbinding van de Overeenkomst of op het niet nakomen van enige verplichting, welke op hem mocht rusten uit hoofde van de betrokken dan wel een andere met hem aangegane Overeenkomst. Distel is bevoegd een bestelling in haar geheel dan wel na successievelijk beschikbaar komen van de producten in gedeelten uit te leveren. Indien in gedeelten wordt geleverd, is Distel gerechtigd per factuur, betrekking hebbende op een deellevering, betaling te verlangen overeenkomstig de geldende betalingsvoorwaarden.

8.5 In afwijking van het voorgaande lid geldt in het kader van de regels van de koop op afstand bij bestellingen door consumenten via de webwinkel dat Distel deze met bekwame spoed, doch uiterlijk binnen 30 dagen zal uitvoeren, tenzij een andere levertermijn is overeengekomen. Indien levering binnen 30 dagen of anders overeengekomen levertijd niet mogelijk is (doordat het bestelde niet op voorraad is of niet meer leverbaar), of er is om andere redenen vertraging, of een bestelling kan niet dan wel slechts gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan ontvangt de Klant uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling heeft geplaatst hiervan bericht. In dat geval heeft de Klant het recht de bestelling zonder kosten en ingebrekestelling te annuleren.

8.6 Bij levering in het buitenland kunnen afwijkende voorwaarden en termijnen gelden.

8.7 Aan de leveringsplicht van Distel zal, behoudens tegenbewijs, zijn voldaan zodra de door Distel geleverde zaken een keer aan de Klant zijn aangeboden. Bij bezorging aan huis strekt het rapport van de vervoerder, inhoudende de weigering van acceptatie, tot volledig bewijs van het aanbod tot levering.

 

Artikel 9  Garantie en conformiteit

9.1 Distel staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de Overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de Overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

9.2 Een door Distel, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de Klant ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van Distel jegens Distel kan doen gelden op grond van de wet en/of de Overeenkomst.

9.3 Distel geeft garantie op door Klanten aangekochte producten. Indien Distel deze producten van een leverancier heeft betrokken, dan is op deze producten slechts de garantie van toepassing welke de leverancier Distel heeft gegeven, geheel volgens dezelfde voorwaarden. Verdere garanties rusten slechts op Distel indien Distel daarvan jegens de Klant uitdrukkelijk een schriftelijke verklaring heeft afgegeven. Geen garantie geldt in het geval er sprake is van ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid van aangekochte producten.

9.4 De Klant is verplicht bij aflevering nauwkeurig te onderzoeken of de producten aan de Overeenkomst beantwoorden. De Klant dient hierbij rekening te houden met aanvaardbare geringe maat- en kleurverschillen van de op de website of in de (web)winkel getoonde producten. Indien blijkt dat de afgeleverde zaak verkeerd, ondeugdelijk of incompleet is, dan dient de Klant (alvorens over te gaan tot terugzending of terugbrenging aan Distel) deze gebreken binnen 2 maanden na ontdekking van het gebrek schriftelijk te melden aan Distel. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de originele ongeopende verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie). Ingebruikneming na constatering van gebreken, beschadiging ontstaan na constatering van gebreken, bezwaring en/of doorverkoop na constatering van gebreken, doet dit recht tot reclameren en terugzending c.q. terugbrenging geheel vervallen.

9.5 Indien klachten van de Klant door Distel gegrond worden bevonden, dan zal Distel naar haar keuze de geleverde zaken kosteloos herstellen of vervangen, dan wel de factuurwaarde daarvan restitueren.

 

Artikel 10 Persoonsgegevens

10.1 Indien de Klant een bestelling plaatst bij Distel, dan kunnen zijn gegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Distel. Distel houdt zich aan de wettelijke regelgeving omtrent persoonsregistraties en zal de gegevens van een Klant overeenkomstig haar privacy beleid niet verstrekken aan derden.

10.2 Distel respecteert de privacy van de gebruikers van haar website c.q. webwinkel en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van de persoonlijke gegevens van haar Klanten.

10.3 Distel maakt in sommige gevallen gebruik van een mailinglijst. Elke mailing bevat instructies om uzelf van deze lijst te verwijderen.

 

Artikel 11 Overmacht en ontbinding

11.1Distel is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.

11.2Onder overmacht wordt verstaan elke vreemde oorzaak, alsmede elke omstandigheid, welke in redelijkheid niet voor rekening en risico van Distel behoort te komen. Uitdrukkelijk geldt als overmacht voor Distel: vertraging bij en/of wanprestatie door en/of overmacht bij en/of faillissement van de toeleveranciers van Distel, storingen in het internet, storingen in de elektriciteit, storingen in e-mail verkeer en storingen of wijzigingen in door derden geleverde technologie, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van Distel alsmede van hulppersonen, ziekte van medewerkers en gebreken in hulp- of transportmiddelen.

11.3Distel behoudt zich in het geval van overmacht het recht voor haar verplichtingen, waaronder uitdrukkelijk begrepen haar leveringsplicht, op te schorten en is indien de overmacht situatie meer dan drie maanden voortduurt tevens gerechtigd de Overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden door middel van een schriftelijke verklaring aan de wederpartij, dan wel te vorderen dat de inhoud van de Overeenkomst zodanig wordt gewijzigd dat uitvoering mogelijk blijft. In geen geval is Distel gehouden enige boete of schadevergoeding te betalen.

11.4Indien Distel bij het intreden van de overmacht al gedeeltelijk aan haar verplichtingen heeft voldaan, of slechts gedeeltelijk aan haar verplichtingen kan voldoen, is zij gerechtigd het reeds geleverde c.q. het leverbare deel afzonderlijk te factureren en is de Klant gehouden deze factuur te voldoen als betrof het een afzonderlijk contract. Dit geldt echter niet als het reeds geleverde c.q. leverbare deel geen zelfstandige waarde heeft.

 

Artikel 12 Aansprakelijkheid en vrijwaring

12.1 Indien Distel aansprakelijk mocht zijn, dan is deze aansprakelijkheid beperkt tot hetgeen in dit artikel is geregeld.

12.2 De Klant is zelf verantwoordelijk voor een juist gebruik en/of juiste toediening van de bij Distel bestelde producten, waarbij hij geacht wordt zijn gezond verstand te gebruiken. Bij twijfel over het gebruik of toediening van een product kan de Klant altijd vooraf telefonisch of per mail bij Distel informatie inwinnen. Toepassing c.q. toediening van de bestelde producten dient altijd onder toezicht van een volwassene plaats te vinden. Distel is niet aansprakelijk voor enige schade, van welke aard dan ook, die (mede) het gevolg is van een verkeerde toepassing c.q. een onjuiste toediening van de bij Distel bestelde producten.

12.3 De totale aansprakelijkheid van Distel wegens een aantoonbare toerekenbare tekortkoming in de nakoming van de Overeenkomst of uit enige andere hoofde is in alle gevallen beperkt tot vergoeding van directe schade. Onder directe schade wordt uitsluitend verstaan:

12.4 Distel is nimmer aansprakelijk voor indirecte schade, waaronder begrepen, doch niet uitsluitend, bedrijfsschade, gevolgschade, winstderving en/of stagnatieschade, gemiste besparingen, en schade door verlies en/of brand.

12.5 Indien Distel aansprakelijk mocht zijn voor enigerlei schade, dan is die aansprakelijkheid van Distel in elk geval beperkt tot het bedrag dat in het desbetreffende geval onder de door Distel afgesloten aansprakelijkheidsverzekering(en) wordt uitbetaald, vermeerderd met het bedrag van het eigen risico conform de betreffende van toepassing zijnde polis(sen), echter onverminderd het bepaalde in de laatste volzin van dit lid. Kopieën van de huidige polis(sen) met voorwaarden liggen ter inzage op het kantoor in Bentelo. Indien om welke reden ook geen uitkering krachtens voornoemde verzekering mocht worden verstrekt, geldt dat iedere aansprakelijkheid van Distel wordt beperkt tot maximaal de factuurwaarde van het betreffende bestelde product.

12.6 De in dit artikel opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid van Distel gelden niet indien de schade aantoonbaar is te wijten aan opzet of grove schuld van Distel.

12.7 Het bepaalde in dit artikel alsmede alle andere beperkingen en uitsluitingen van aansprakelijkheid genoemd in deze Algemene Voorwaarden gelden mede ten gunste van alle (rechts)personen waarvan Distel zich bij de uitvoering van de Overeenkomst bedient.

12.8 De Klant vrijwaart Distel voor eventuele aanspraken van derden.

 

Artikel 13 Eigendomsvoorbehoud

13.1De eigendom van alle door Distel aan de Klant verkochte en geleverde producten blijft bij Distel zolang de Klant de vorderingen van Distel uit hoofde van de Overeenkomst of eerdere of latere gelijksoortige overeenkomsten niet dan wel niet volledig heeft voldaan, zolang de Klant de verrichte of nog te verrichten werkzaamheden uit deze of gelijksoortige overeenkomsten nog niet of niet volledig heeft voldaan en zolang de Klant de vorderingen van Distel wegens tekort schieten in de nakoming van zodanige verbintenissen nog niet of niet volledig heeft voldaan, waaronder begrepen vorderingen ter zake van boeten, renten en kosten, een en ander zoals bedoeld in artikel 3:92 BW.

 

Artikel 14 Intellectueel eigendom

14.1De Klant erkent uitdrukkelijk dat alle rechten van intellectuele eigendom van weergegeven informatie, afbeeldingen, mededelingen of andere uitingen met betrekking tot de producten en of met betrekking tot de website en/of webwinkel berusten bij Distel, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden.

14.2 Onder intellectuele eigendomsrechten worden verstaan octrooi-, auteurs-, merk-, tekeningen- en modellenrechten en of andere (intellectuele eigendoms)rechten, waaronder tevens begrepen al dan niet octrooieerbare technische en of commerciële know how, methoden en concepten.

14.3 Het is de Klant verboden gebruik te maken, daaronder het aanbrengen van wijzigingen begrepen, van de intellectuele eigendomsrechten zoals beschreven in dit artikel, zoals bijvoorbeeld verveelvoudiging, zonder uitdrukkelijke voorafgaande schriftelijke toestemming van Distel, haar toeleveranciers of andere rechthebbenden, tenzij het louter gaat om privé gebruik in relatie tot het product zelf.

 

Artikel 15 Klachtenregeling

15.1 Distel beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

15.2  Klachten over de uitvoering van de Overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Distel, nadat de Klant de gebreken heeft geconstateerd.

15.3 Bij Distel ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Distel binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de Klant een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

15.4 Voor consumenten is het daarnaast mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

15.5 Een klacht schort de verplichtingen van Distel niet op, tenzij Distel schriftelijk anders aangeeft.

15.6 Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Distel, zal Distel naar haar keuze óf de geleverde producten kosteloos vervangen óf repareren óf vergoeden.

 

Artikel 16 Toepasselijk recht en bevoegde rechter

16.1 Deze algemene voorwaarden en de offertes en Overeenkomsten waarop zij van toepassing zijn verklaard worden uitsluitend beheerst door Nederlands recht.

16.2 Geschillen, ook die als zodanig door één van de partijen worden beschouwd, voortvloeiende uit een Overeenkomst tussen Distel en de Klant, en welke niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, zullen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement van de plaats van vestiging van Distel.

16.3 Indien enige bepaling van deze algemene voorwaarden in strijd mocht zijn met enig dwingend rechtsvoorschrift, zal de betreffende bepaling komen te vervallen en zal deze worden vervangen door een door Distel vast te stellen nieuwe rechtens toelaatbare vergelijkbare bepaling. Voor het overige blijven de bepalingen van deze algemene voorwaarden in stand.

 

 

Bentelo, februari 2018

Bijlage bij de algemene voorwaarden van Distel: modelformulier voor herroeping

Retourformulier

Powered by FYN Software Disclaimer

Wachtwoord vergeten?

    {{ message }}
    t_recaptcha_disclaimer