Distel Boerderij, Dier en Tuin maakt gebruik van cookies meer informatie
  • {{ description }} {{ description }}
      {{ serviceProperties }}
    {{ price }} {{ total }}
    Totaal € 0,00

    Uw winkelwagen is leeg

    Bestelling plaatsen
1018_1_Winkel_binnen_hoog_diagonaal.jpg

Retouren, service en garantie

Wil je een ontvangen artikel retourneren dan kan dat op 2 manieren:

  1. Zelf brengen naar onze winkel aan de Bentelosestraat 69. Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst je artikel terugbrengen. Het is wel belangrijk dat je meegeleverde pakbon of factuur (per mail ontvangen), kunt laten zien. Aan de kassa zal de verrekening plaatsvinden.
  2. Wil je je (deel) levering via de post terug sturen? Of ben je niet in de gelegenheid uw aankoop langs te brengen in onze winkel?

Volg dan onderstaande stappen:

  1. Vul het retourformulier in (u vindt dit formulier bij de zending of u kunt hem uitprinten via deze link: Retourformulier
  2. Breng je retourpakket naar een servicepunt van PostNL ( kijk voor openingstijden en dichtstbijzijnde locatie op postnl.nl)
  3. Bewaar het retourbewijs dat je krijgt van PostNL goed.
  4. Distel streeft ernaar om je retour binnen 14 dagen te verwerken en het retourbedrag terug te storten op je rekening. Afhankelijk van je bank kan dit enkele dagen duren.
  5. LET OP: Zorg ervoor dat je de retour altijd in de originele verpakking en afgesloten naar ons terugbrengt of terugstuurt.

Wanneer u een product bij ons heeft gekocht heeft u tot een periode van 14 werkdagen na de aanschaf van uw product het recht zonder opgave van reden de aanschaf te ontbinden. Er wordt geëist dat dat er tijdens de ruiltermijn zorgvuldig omgegaan wordt met product en verpakking. Distel neemt retourneringskosten niet voor haar rekening, maar zal in geval van zorgvuldige omgang met de producten het volledige aankoop bedrag inclusief verzendkosten terugstorten op uw rekening. Voor meer informatie kunt u kijken in onze algemene voorwaarden.

Retourneren per post kan ook, vul het Retourformulier compleet in en stuur je retour naar:

Distel Bentelo

Bentelosestraat 69

7497 MP, Bentelo

Heeft u nog vragen of opmerkingen dan kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen of een mail sturen naar: info@distelbentelo.nl

Klachten en garantie

Heb je een klacht over een product, je bestelling of onze dienstverlening? Distel verneemt dit graag via info@distelbentelo.nl  Bij online bestellingen adviseren wij je het pakket bij ontvangst te controleren. Hoe zorgvuldig Distel ook te werk gaat, het kan voorkomen dat je andere artikelen hebt ontvangen dan besteld of dat het artikel beschadigd is.

Stuur zo spoedig mogelijk een e-mail naar ons. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging. Wij zullen je klacht bij meteen onder de aandacht brengen. Wij streven ernaar je klacht zo spoedig mogelijk op te lossen, en zullen uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.

Heb je bij ons online een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden. Defecte artikelen die in aanmerking komen voor garantie kunnen het makkelijkst via onze winkel  ingeleverd of omgeruild worden. De winkelmedewerker zorgt voor een goede beoordeling van de klacht en kan u het beste en snelste helpen.

Wij verzoeken je het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren

Powered by FYN Software Disclaimer

Wachtwoord vergeten?

    {{ message }}
    t_recaptcha_disclaimer